Ten, kdo si myslí, že mají internetoví podnikatelé pohodový život, protože jim k úspěchům a vydělání si stačí vyvěsit několik nabídek na internet a počkat si, až na ně někdo zareaguje a pošle peníze, se bohužel mýlí. Kdyby tomu tak bylo, byl by internet učiněným podnikatelským rájem. Jenže tímto bohužel není. Protože tu může kdokoliv lehce zveřejnit jakoukoliv nabídku, může se pokusit oslovit lidi třeba z kterékoliv světové končiny, ale nemusí se dočkat třeba vůbec žádné reakce. Nikdo nemusí projevit ani špetku zájmu, a to samozřejmě znamená, že si pak podnikatel nevydělá, že nedostane třeba ani korunu.
Problém ale nemusí tkvět v tom, že je nějaká nabídka nedostatečně zajímavá. Může to mít i daleko prozaičtější důvod. Třeba i ten, že se internetová veřejnost o určitých internetových stránkách nemá jak dozvědět a tedy se o nich ani nedozví. A o čem se neví, to samozřejmě nemá výsledky.
A jak učinit některou internetovou nabídku zajímavou? Logicky tak, že se tato správně propaguje. Že se využije jenom taková reklama, která doopravdy vzbudí zájem a která pokud možno nestojí víc, než je nezbytně nutné.
A tak se často zvolí PPC reklama. Jistě, ani ta není z nejlevnějších, i ta něco stojí, ale vzhledem k tomu, že se za ni platí úměrně získanému zájmu internetové veřejnosti, se tato vyplácí. A tak funguje tato forma reklamy u nás, ale samozřejmě nejenom u nás.
Pokud si například položíme otázku, zda by nám tato nepomohla dejme tomu na západní trhy, pak můžeme konstatovat, že PPC reklama Německo ani jiné z našich evropských sousedů určitě neopomíjí a s touto se dá zabodovat u nás stejně jako tam. Ale i mimo Evropskou unii nám může tento typ reklamy poskytovat skvělé služby, tam se dotýká taková PPC reklama Anglie i dalších vyspělých stejně jako zaostalých zemí. Všude se dají s pomocí této najít dost početní návštěvníci webu a možní zákazníci.
A ten, kdo se rozhodne zviditelnit PPC reklamou, se nemusí touto dosahovaných výsledků vůbec obávat.